ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ (από 5 έως 11/12/2019)

(από το http://www.stokokkino.gt)

 Με τα πρώτα κρύα

 του Στράτου Κερσανίδη

 Μπήκε ο Δεκέμβριος και ο καιρός άρχισε να κρυώνει. Τα πρώτα χειμωνιάτικα κρύα έρχονται να τα υποδεχτούν 11 νέες ταινίες σε μια ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα και πλουραλιστική κινηματογραφική εβδομάδα.

Έτσι έχουμε τον ταλαντούχο νέο ρώσο σκηνοθέτη Κάντεμιρ Μπαλάγκοφ να υπογράφει το συγκλονιστικό δράμα εποχής Beanpole το οποίο εκτυλίσσεται λίγο μετά το τέλος το Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου στο Λένινγκραντ, τον Σαλναντόρ Σιμό με το εξαιρετικό φιλμ κινουμένων σχεδίων “Ο Μπουνιουέλ στο λαβύρινθο με τις χελώνες” να μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη ένα πραγματικό περιστατικό από τη ζωή του μεγάλου ισπανού δημιουργού, το σημαντικό σκηνοθέτη Μπουγιούρ Αλιμάνι από την Αλβανία με την “Αντιπροσωπεία” να καταθέτει τη δική του οπτική για την κατάσταση στη χώρα του λίγο πριν τη κατάρρευση του προηγούμενου καθεστώτος, φυσικά, τον γνωστό αυστριακό σκηνοθέτη Αντρέας Χόρβατ να σκηνοθετεί τη “Λίλιαν”, ένα υπνωτιστικό ρόουντ μούβι με ηρωίδα μια Ρωσίδα η οποία διασχίζει σχεδόν όλη τη βορειοαμερικανική ήπειρο και τον αγαπημένο μας Φατίχ Ακίν στο σκληρό θρίλερ “Το χρυσό γάντι”. Να αφηγείται την ιστορία ενός κατά συρροή δολοφόνου.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν όμως και οι ταινίες “Η βασίλισσα της καρδιάς” της Μέι Ελτούχι η οποία αφηγείται την ιστορία ενός ‘απαγορευμένου’ έρωτα, “Στα μαχαίρια” του Ριάν Τζόνσον, ταινία αστυνομικού μυστηρίου, φόρο τιμής στην Αγκάθα Κρίστι και τα “Άγρια αγόρια” του Μπερτράν Μαντικό, φιλμ του φανταστικού κινηματογράφου εμπνευσμένο από τους Ιούλιο Βερν και Ουίλιαμ Μπάροουζ, όπως υποστηρίζει ο σκηνοθέτης.

Τέλος προβάλλονται και οι περιπέτειες δράσης “Δίκτυο κατασκόπων” του Έραν Ρικλίς και “21 γέφυρες” του Μπράιαν Κερκ καθώς και η κωμωδία “Παίζοντας με τη φωτιά” του Άντι Φίκμαν.

BEANPOLE

DYLDA

Σκηνοθεσία: Κάντεμιρ Μπαλάγκοφ
Πρωταγωνιστούν: Βικτόρια Μιροσνιτσένκο, Βασιλίσα Περελίγξκινα, Κονσταντίν Μπαλακίρεφ, Αντρέι Μπικόφ, Όλγα Ντραγκούνοβα, Τίμοφεϊ Γκλάζκοφ, Κσένια Κουτέποβα

 Η Ίγια, είναι μια κοπέλα η οποία ξεχωρίζει επειδή είναι ψηλή και πολύ αδύνατη. Εκτός από αυτό όμως, η Ίγια βρέθηκε στο μέτωπο και κουβαλά τον πόλεμο μέσα της. Την έχει σημαδέψει ο πόλεμος από τον οποίο κληρονόμησε ένα σύνδρομο το οποίο εμφανίζεται ξαφνικά και την αποκόπτει από όσα συμβαίνουν γύρω της. Αλλά και η δουλειά της έχει σχέση με τον πόλεμο αφού εργάζεται σε ένα νοσοκομείο στο οποίο φροντίζει τραυματίες. Και γύρω της, όλοι οι άνθρωποι προσπαθούν να ξεχάσουν, να ξορκίσουν το κακό και να μάθουν να ζουν στην ειρήνη!

Η Ίγια ζει σε ένα μικρό διαμέρισμα και μεγαλώνει με πολύ αγάπη το μικρό παιδί της φίλης της Μάσα, η οποία παρέμεινε στο μέτωπο. Τώρα όμως που ο πόλεμος τελείωσε η Μάσα επέστρεψε και οι δύο φίλες είναι και πάλι μαζί. Η χαρά τους είναι μεγάλη αλλά δε θα διαρκέσει πολύ. Κι αυτό επειδή ένα καταστροφικό γεγονός θα φέρει μεγάλες ανατροπές. Σε μια πόλη ερειπωμένη δυο γυναίκες μετατρέπονται και οι ίδιες σε ερείπια, ανθρώπινα ερείπια.

Τώρα πλέον η ειρήνη παίρνει άλλες διαστάσεις. Αναδεικνύεται η κοινωνική πραγματικότητα της εποχής, οι συμπεριφορές των ανθρώπων οι οποίοι ακόμη κουβαλούν τα τραύματα του πολέμου.

Ο ρώσος σκηνοθέτης διεισδύει στον κόσμο των δύο γυναικών, στο σπίτι που ζουν και στο νοσοκομείο που δουλεύουν και οι δύο. Αυτές είναι οι πρωταγωνίστριες και οι υπόλοιποι ρόλοι, βρίσκονται σε ένα διακριτικό περιθώριο. Δηλαδή ο γιατρός, ένας πλούσιος άνδρας φίλος της Μάσα, ένας τετραπληγικός ασθενής, μια γειτόνισσα μοδίστρα. Με υπαινικτική ματιά ο Μπαλάγκοφ προσεγγίζει τους χαρακτήρες του και τις συνθήκες μέσα στις οποίες κινούνται. Κινηματογραφεί άμεσα και διεισδυτικά, αναπαριστά την εποχή και την ατμόσφαιρα με τρόπο πειστικό και διαθέτει δύο εξαιρετικές πρωταγωνίστριες για τους δύο πρωταγωνιστικούς ρόλους. Μάλιστα η Βικτόρια Μιροσνιτσένκο, κέρδισε το βραβείο ερμηνείας στα Ευρωπαϊκά Κινηματογραφικά Βραβεία. Επίσης στο τμήμα Ένα Κάποιο Βλέμμα του Φεστιβάλ των Καννών, η ταινία κέρδισε το βραβείο καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας και το βραβείο της Διεθνούς Ομοσπονδίας Κριτικών Κινηματογράφου (FIPRESCI).

Η ταινία είναι εμπνευσμένη από το βιβλίο της βραβευμένης με Νομπέλ Λογοτεχνίας, Σβετλάνα Αλεξέιβιτς, «Το μη γυναικείο πρόσωπο του πολέμου» (The unwomanly face of war).

 

Ο ΜΠΟΥΝΙΟΥΕΛ ΣΤΟ ΛΑΒΥΡΙΝΘΟ ΜΕ ΤΙΣ ΧΕΛΩΝΕΣ

BUNUEL EN EL LABERINTO DE LAS TORTUGAS

Σκηνοθεσία: Σαλβαντόρ Σιμό

Το 1933 ο Λουίς Μπουνιούελ γύρισε ένα από τα πιο συγκλονιστικά Κοινωνικά ντοκιμαντέρ στην ιστορία του παγκόσμιου κινηματογράφου. Ο μεγάλος ισπανός σκηνοθέτης κινηματογραφεί την σκληρή ζωή των ανθρώπων στην ορεινή κι απομονωμένη επαρχία Λας Ούρδες, κοντά στα πορτογαλικά σύνορα, όπου η πείνα και οι αρρώστιες μαστίζουν την περιοχή.

Στην εξαιρετική ταινία κινουμένων σχεδίων «Ο Μπουνιουέλ στο λαβύρινθο με τις χελώνες» (Bunuel en el leberento de las totugas) ο Σαλβαντόδ Σιμό αφηγείται τις συνθήκες κάτω από τις οποίες γυρίστηκε εκαίνη η ταινία.

Όλα ξεκινούν στο Παρίσι το 1930 όταν ο Μπουνιουέλ μετά από το σκάνδαλο που προκάλεσε η ταινία του «Χρυσή εποχή», εξαιτίας των ερωτικών της συμβολισμών και της χλεύης προς την επίσημη εκκλησία και την άρχουσα τάξη, ξεμένει από χρήματα. Έτσι το σχέδιό του να γυρίσει ένα ντοκιμαντέρ στη φτωχή περιφέρεια Λας Όυρδες φαίνεται να ματαιώνεται. Όμως ο φίλος του Μπουνιούλ, ο γλύπτης Ραμόν Ασίν, αγοράζει ένα λαχείο και του υπόσχεται πως εάν κερδίσει να του δώσει χρήματα για να γυρίσει την ταινία. Κάτι που τελικά συμβαίνει (!), δηλαδή κερδίζει το λαχείο και έτσι ξεκινούν και τα γυρίσματα της ταινίας.

Ο Σαλβαντόρ Σιμό με την ταινία του αναπαριστά τη γέννηση του κινήματος των σουρεαλιστών, με τους Λουίς Μπουνιουέλ και Σαλβαντόρ Νταλί να είναι οι κυρίαρχες μορφές. Επιλέγοντας το κινούμενο σχέδιο περιγράφει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες γυρίστηκε το ντοκιμαντέρ «Γη χωρίς ψωμί», η τρίτη ταινία του σκηνοθέτη.

Βέβαια μια ταινία με αν τέτοιο θέμα δε θα μπορούσε παρά να είναι έχει μια σουρεαλιστική ματιά. Αν πάρουμε δε υπόψη τα ίδια τα γεγονότα, με το κερδισμένο λαχείο, τότε μάλλον αυτήν η προσέγγιση μοιάζει με μονόδρομο!

Ταινία φόρος τιμής στον μεγάλο Μπουνιουέλ, υποψήφια για Καλύτερη Ταινία Κινουμένων Σχεδίων στα βραβεία της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου. Η ταινία τιμήθηκε με το βραβείο της κριτικής επιτροπής στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Κινουμένων Σχεδίων Ανεσί 2019.

ΛΙΛΙΑΝ

LILIAN

Σκηνοθεσία: Αντρέας Χόρβατ
Πρωταγωνιστούν: Πατρίτσια Πλάνικ

Η Λίλιαν είναι μια ρωσίδα μετανάστρια στη Νέα Υόρκη. Όταν οι αρχές της ανακοινώνουν πως η βίζα παραμονής της στις ΗΠΑ έχει εκπνεύσει η Λίλιαν αποφασίζει να ταξιδέψει μέχρι ην Αλάσκα και από εκεί, μέσω του Βερίγγειου πορθμού να περάσει απέναντι στη Ρωσία.

Η ταινία παρακολουθεί την πορεία της Λίλιαν η οποία περπατά στις αχανείς εκτάσεις της αμερικανικής ηπείρου, μέσα από έρημες πόλεις και ατελείωτους αυτοκινητόδρομους.

Η νεαρή Ρωσίδα μοιάζει με πλάσμα το οποίο βρέθηκε σε έναν κόσμο εντελώς άγνωστο ανάμεσα σε άγνωστους ανθρώπους. Η αίσθηση αυτή περνά και στους θεατές καθώς δε γνωρίζουμε τίποτε για την ίδια, δηλαδή από που έρχεται και που γυρίζει, επιπλέον δεν μιλά αγγλικά κάτι που την κάνει ακόμη πιο «ξένη».

Μέσα από αυτό το υπνωτιστικό συχνά ρόουντ μούβι, ο θεατής βρίσκεται σε έναν κόσμο που κι αυτός μοιάζει ξένος κι απρόσιτος, όπως τον βλέπει η Λίλιαν.

Η ταινία είναι βασισμένη σε αληθινή ιστορία, μια Ρωσίδας η οποία για δικούς της ανεξήγητους λόγους επέλεξε να διασχίσει όλη σχεδόν τη Βόρεια Αμερική για να φτάσει στην πατρίδα της. Κάτι που αν μη τι άλλο την καθιστά ως μία γυναίκα επίμονη, προσηλωμένη και γενναία.

Προβλήθηκε στο 15ήμερο Σκηνοθετών στο Φεστιβάλ των Κανών και στο 60ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ

DELEGACIONI

Σκηνοθεσία: Μπουγιάρ Αλιμάνι
Πρωταγωνιστούν: Ντρίτζιμ Τζέπα, Ρίτσαρντ Σάμελ, Βίκτορ Ζούστι, Μπισλίμ Μπουκάι, Σελμάν Λοκάι, Τζέβντετ Φέρι, Ροβένα Λούλε

Το φθινόπωρο του 1990 μια ομάδα διπλωματών από τη Δύση φτάνουν στην Αλβανία για να διερευνήσουν τυχόν καταπατήσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων από το τότε  καθεστώς. Ο Λέο, ένας πολιτικός κρατούμενος που βρίσκεται στη φυλακή εδώ και 16 χρόνια, βγαίνει με σκοπό για να συναντήσει τον επικεφαλής της αντιπροσωπείας, τον οποίο γνώρισε στα φοιτητικά του χρόνια, τη δεκαετία του ’60. Ο Λέο οδηγείται εκεί για να επιβεβαιώσει πως δεν γίνεται καμία παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων στη χώρα. Αλλά αποφασίζει να μην παίξει το παιχνίδι του καθεστώτος και έτσι τίποτα δεν πάει σύμφωνα με το σχέδιο.

Ο σκηνοθέτης σημειώνει: “είναι μια ιστορία που λαμβάνει χώρα στα τέλη του κομμουνιστικού καθεστώτος στην Αλβανία. Μετά από τόσα χρόνια, κατάφερα να δω τα πράγματα καθαρά, όπως ήταν. Γεννήθηκα κι έζησα 22 χρόνια υπό κομμουνιστικό καθεστώς, οπότε προσπάθησα να παραμείνω όσο πιο αντικειμενικός γίνεται, βασιζόμενος στις αναμνήσεις μου και το ίδιο το σενάριο. Προσπάθησα επίσης να βρω ένα μοναδικό τρόπο να διηγηθώ την ιστορία σε σχέση με άλλους σκηνοθέτες που καταπιάστηκαν με παρόμοιες ιστορίες της Ανατολικής Ευρώπης κατά τη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου. Αφαίρεσα τα έντονα χρώματα και κράτησα το γκρι και το καφέ που αντικατοπτρίζουν τις ζωές μας εκείνα τα άχρωμα χρόνια. Απέφυγα τα κοντινά πλάνα. Ήθελα να συμπεριλάβω όλους τους χαρακτήρες στα πλάνα και να τονίσω ότι δεν ήταν υπεύθυνο ένα άτομο αλλά ολόκληρος ο πληθυσμός που επέτρεψε σε μια τέτοια εγκληματική δικτατορία να ευδοκιμήσει ανεμπόδιστα”.

TO ΧΡΥΣΟ ΓΑΝΤΙ

THE GOLDEN GLOVE

Σκηνοθεσία: ΦατίχΑκίν

Πρωταγωνιστούν: Γιόνας Ντάσλερ, Μαργκαρέτε Τίεσελ, Χαρκ Μπομ

 Αμβούργο, δεκαετία του ’70. Με μια πρώτη ματιά, ο Φρις «Φίτε» Χόνκα είναι ένα αξιολύπητο, χαμένο κορμί όπως τόσοι άλλοι γύρω του. Ο «άνδρας με το παραμορφωμένο πρόσωπο» περνάει τις νύχτες του μεθώντας στο καταγώγιο «Το Χρυσό Γάντι» και κυνηγώντας μοναχικές γυναίκες για λίγη συντροφιά. Κανείς από τους θαμώνες δεν μπορεί να υποψιαστεί ότι ο φαινομενικά άκακος Φίτε είναι στην πραγματικότητα ένα τέρας…

Βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα που πριν χρόνια σόκαραν τη Γερμανία, το θρίλερ του ΦατίχΑκίν αφηγείται την ιστορία του Φρις Χόνκα, ενός άνδρα που δολοφόνησε και διαμέλισε πολλές γυναίκες, με φόντο το αγαπημένο του μπαρ, όπου οι μεθύστακες θαμώνες συγκινούνται με γλυκανάλατα τραγούδια και το ποτό μετατρέπεται σε αντανακλαστικό ενάντια στον πόνο, τη λαχτάρα και τον καημό.

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ

DRONNINGEN

Σκηνοθεσία: Μέι Ελτούχι
Πρωταγωνιστούν: Τρίνε Ντίρχολμ, Γκουστάβ Λιντχ

Πετυχημένη δικηγόρος η Αν, πετυχημένος γιατρός ο σύζυγός της Πίτερ ζουν μια σχεδόν τέλεια ζωή μαζί με τις δύο δίδυμες κόρες τους. Όταν όμως ο Γκουστάβ, ο γιος του Πίτερ από προηγούμενο γάμο, έρχεται να ζήσει μαζί τους, η ζωή της Αν αναστατώνεται. Αιτία οι έλξη που αρχίζει να νιώθει για το γιο του άντρα της και η ανταπόκρισή που βρίσκει από τη μεριά του. Έτσι δεν αργεί να ξεσπάσει ένα απαγορευμένο ειδύλλιο.

Σημείωμα σκηνοθέτιδας: «Όταν ξεκίνησα να δουλεύω την ταινία με ενδιέφερε πολύ στο πώς γεννιούνται τα οικογενειακά μυστικά, αλλά και να δω τη δυναμική των δομών εξουσίας μέσα στην οικογένεια, αλλά και την ευθύνη που πηγάζει όταν κάποιος είναι ισχυρός. Ίσως η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετώπισα ήταν να στηριχτώ στην κεντρική ηρωίδα που έχει μια πολύ σύνθετη, και συχνά σκοτεινή ψυχολογία. Έπρεπε να σκάψω βαθιά μέσα μου για να τη σκηνοθετήσω.

Εδώ η αφήγηση είναι πολύ διαφορετική αφού οι άνθρωποι τείνουν να ρομαντικοποιούν ως ένα βαθμό τη σχέση ανάμεσα σε μια μεγαλύτερη γυναίκα και έναν μικρότερο άντρα, σε αντίθεση με μια σχέση ανάμεσα σε έναν μεγαλύτερο άντρα και μια μικρότερη γυναίκα. Δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι, όταν ένας θετός πατέρας κάνει σχέση με τη θετή του κόρη, αυτό είναι απλώς λάθος, ενώ όταν πρόκειται για ένα αγόρι και τη μητριά του, μοιάζει περισσότερο με γκρίζα ζώνη. Σε αυτή την περίπτωση γίνεται πιο δύσκολο να πεις ποιο είναι το λάθος και ποιο το σωστό. Θα ήθελα οι θεατές να μπουν στη θέση της ηρωίδας και να αναρωτηθούν τι θα έκαναν οι ίδιοι υπό τις ίδιες συνθήκες. Ποιο δρόμο θα επέλεγαν;».

ΣΤΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ

KNIVES OUT

Σκηνοθεσία: Ριάν Τζόνσον
Πρωταγωνιστούν: Τόνι Κολέτ, Άνα ντε Άρμας, Κρις Έβανς, Τζέιμι Λι Κέρτις, Ντάνιελ Κρεγκ, Έντι Πάτερσον, Μάικλ Σάνον, Ντον Τζόνσον, Κρίστοφερ Πλάμερ

Ο φημισμένος συγγραφέας Χάρλαν Θρόμπεϊ βρίσκεται νεκρός μετά τα 85α γενέθλιά του. Ο ντετέκτιβ Μπενουά Μπλανς προσλαμβάνεται μυστηριωδώς για να ερευνήσει και να εξιχνιάσει το μυστήριο του θανάτου του Θρόμπεϊ. Ο Μπλανς βρίσκεται μπροστά σε μια δυσλειτουργική οικογένεια και το υπηρετικό προσωπικό και πρέπει να καταφέρει να ξεμπλέξει τον ιστό των ψευδών, των παραπλανήσεων και των ελλιπών στοιχείων ώστε να φτάσει στην αποκάλυψη της αλήθειας.

Ταινία φόρος τιμής στην Αγκάθα Κρίστι, με μια έξυπνη και διασκεδαστική ταινία γεμάτη μυστήριο.

ΤΑ ΑΓΡΙΑ ΑΓΟΡΙΑ

LES GARCONS SAUVAGES

Σκηνοθεσία: Μπερτράν Μαντικό
Πρωταγωνιστούν: Πολίν Λοριγιάρ, Βιμάλα Πονς, Ντιάν Ρουξέλ, Αναέλ Σνεκ, Ματίλντ Βαρνιέρ, Σαμ Λουβιτσκ, Ελίνα Λέβενσον, Ναταλί Ρισάρ

Αρχές του 20ου αιώνα στο νησί Ρεουνιόν στον Ινδικό Ωκεανό, πέντε νεαροί διαπράττουν ένα φρικτό έγκλημα. Μετά από αυτό, μπαρκάρουν στο σαπιοκάραβο ενός Ολλανδού καπετάνιου ο οποίος αναλαμβάνει να τους συμμορφώσει. Προορισμός είναι ένα κατάφυτο νησί αλλά στη διαδρομή σχεδιάσουν να διαπράξουν ανταρσία καθώς ο καπετάνιος χρησιμοποιεί πολύ σκληρές μεθόδους σωφρονισμού.

Σημείωμα σκηνοθέτη: «Η ταινία αρχίζει στα 1920, στο νησί Ρεουνιόν (ηφαιστειογενές νησί στον Ινδικό Ωκεανό, Γαλλικό έδαφος ως τις μέρες μας). Είναι μια ταινία σουρεαλιστικής φαντασίας, μια περιπέτεια με πινελιές ερωτισμού. Η ιστορία είναι εμπνευσμένη από δυο λογοτεχνικές πηγές: Τον Ιούλιο Βερν και τον Ουίλιαμ Μπάροουζ. Αυτό το πλαίσιο μου έδωσε την ευκαιρία να αποφύγω αναφορές σχετικές με την δική μου καθημερινότητα. Τα ‘Άγρια αγόρια’  είναι κατά πρώτον και κυρίως μια βίαιη, ανήθικη ιστορία που μιλά για τις βίαιες και τις σεξουαλικές παρορμήσεις μιας ομάδας νέων, εξαρτημένων από τις πιο σκοτεινές επιθυμίες τους. Σ’ αυτό το φιλμ, θέλησα να ωθήσω αυτές τις παρορμήσεις στα άκρα, δημιουργώντας ένα στιλιζαρισμένο, οργανικό σύμπαν το οποίο θα μου επέτρεπε, όχι να κρίνω τις παρορμητικές πράξεις των διαφορετικών χαρακτήρων, αλλά να τις κατανοήσω παίζοντας με τις αμφιλεγόμενες και ειρωνικές φύσεις τους, κάπου ανάμεσα στο χιούμορ και στον τρόμο».

ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΙΑ

PLAYING WITH FIRE

Σκηνοθεσία: Άντι Φίκμαν
Πρωταγωνιστούν: Τζον Σίνα, Κίγκαν-Μάικλ Κέι, Τζον Λεγκουιζάμο, Τάιλερ Μέιν, Μπριάνα Χίλντεμπραντ, Κρίστιαν Κόνβερι, Φίνλεϊ Ρόουζ Σλέιτερ

Ο πυροσβέστης Τζέικ Κάρσον και η ομάδα του καλούνται να διασώσουν τρία αδέλφια από μια πυρκαγιά. Σώζουν τα παιδιά αδυνατούν να εντοπίσουν ους γονείς τους κι έτσι αναλαμβάνουν οι ίδιοι χρέη μπεϊμπισίτερ!!!

21 ΓΕΦΥΡΕΣ

21 BRIDGES

Σκηνοθεσία: Μπράιαν Κερκ
Πρωταγωνιστούν: Τσάντγουικ Μπόουζμαν, Τζ. Κ. Σίμονς, Σιένα Μίλερ, Τέιλορ Κιτς

Ο Ντεντ Ντέιβις είναι ένας ατιμασμένος ντετέκτιβ στην αστυνομία της Νέας Υόρκης. Του δίνεται όμως η ευκαιρία να εξιλεωθεί όταν αναλαμβάνει να πιάσει έναν δολοφόνο και η έρευνά του τον οδηγεί στην ανακάλυψη μιας τεράστιας συνωμοσίας στην οποία εμπλέκονται συνάδελφοί του αστυνομικοί. Και ενώ ξεκινά ένα μεγάλο ανθρωποκυνηγητό το Μανχάταν έχει αποκλειστεί καθώς και οι 21 γέφυρές που το ενώνουν με την υπόλοιπη χώρα είναι κλεισμένες!

 

ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΤΑΣΚΟΠΩΝ

SPIDER IN THE WEB

Σκηνοθεσία: Έραν Ρικλίς
Πρωταγωνιστούν: Μόνικα Μπελούτσι, Μπεν Κίνγκσλεϊ, Ιτάι Τιράν

Ένας πρώην κορυφαίος μυστικός πράκτορας αναλαμβάνει μια υπόθεση με πώληση χημικών όπλων στη Μέση Ανατολή. Στην ίδια όμως υπόθεση εμπλέκεται και ένας πράκτορας της Μοσάντ με στόχο μια αινιγματική γυναίκα. Σύντομα ο ήρωάς μας αντιλαμβάνεται πως από κυνηγός έχει γίνει θήραμα.

 

 

 

 

Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s