ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ (έως 4/3/2015)

(αναδημοσίευση από την ΕΠΟΧΗ, 1/3/2015)

«Cake», του Ντάνιελ Μπαρνζ: Η Κλερ Σίμονς είναι μια γυναίκα που μετά από κάποιο ατύχημα έχει κληρονομήσει πόνους σε ολόκληρο το σώμα αλλά και ψυχολογικά τραύματα. Είναι πικρόχολη κι απότομη, παίρνει ηρεμιστικά και ο μόνος άνθρωπος που της συμπαραστέκεται είναι η οικιακή βοηθός της. Συμμετέχει σε μια ομάδα ψυχολογικής στήριξης και μετά από την αυτοκτονία μιας κοπέλας από την ομάδα αρχίζει να ενδιαφέρεται να μάθει για τη ζωή της. Η γνωριμία της με τον άνδρα και το παιδί του θύματος αρχίζει να την οδηγεί σε λυτρωτικούς δρόμους. Το τραυματικό της παρελθόν αρχίζει να ραγίζει και να αχνοφαίνεται το ελπιδοφόρο μέλλον.
Ενδιαφέρουσα ταινία με την Τζένιφερ Άνιστον εντελώς αγνώριστη σε μια θαυμάσια ερμηνεία, Πολλοί μίλησαν για το «ρόλο της ζωής της» και μάλλον έχουν δίκιο.
«John Wick», των Ντέιβιντ Λιτς, Τσαντ Σταχέλσκι: Ο Τζον Γουίκ, πρώην εκτελεστής, επανέρχεται στην ενεργό δράση. Μετά το θάνατο της γυναίκας του παίρνει ένα μικρό κουτάβι. Αποστολέας είναι η νεκρή γυναίκα του η οποία φρόντισε να του στείλει για να τη θυμάται. Όμως μια συμμορία εισβάλει στο σπίτι του, τον χτυπά, του κλέβει το αυτοκίνητο και σκοτώνει το κουτάβι. Ο Γουίκ αποφασίζει να το εκδικηθεί και το κάνει. Όμως έτσι ανοίγει ένας κύκλος εκδίκησης. Αντίπαλός του η ρωσική μαφία για την οποία δούλευε στο παρελθόν. Δράση, σκοτωμοί, κλισέ και μετριότητα.
«Έμφυτο ελάττωμα» (Inherent vice), του Πολ Τόμας Άντερσον: Το 7ο και πιο αστείο βιβλίο του Τόμας Πίντσον μεταφέρεται στο σινεμά ως η 7η ταινία του Άντερσον. Πρόκειται για ένα αστυνομικό φιλμ νουάρ που «βυθίζεται» στην ψυχεδελική ομιχλώδη ατμόσφαιρα και τη νέον λάμψη της αμερικανικής υποκουλτούρας των ‘60s. Κεντρικός ήρωας ο Ντοκ Σπορτέλο, ένας ιδιωτικός ντέντεκτιβ, τον οποίο επισκέπτεται η πρώην αγαπημένη του, θέλοντας να τον μπλέξει στο σχέδιο απαγωγής του νυν ζάπλουτου μεγαλοεργολάβου εραστή της, τον οποίο η επίσημη σύζυγός του σχεδιάζει να κλείσει σε ένα υπερπολυτελές τρελάδικο προκειμένου να του πάρει την περιουσία!
«Επιχείρηση Μαύρη Θάλασσα» (Black Sea), του Κέβιν Μακντόναλντ: Ένα γερμανικό υποβρύχιο γεμάτο χρυσάφι βρίσκεται βυθισμένο στη Μαύρη Θάλασσα από την εποχή του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Ο Ρόμπινσον, ειδικός σε υποθαλάσσιες έρευνες απολύεται ξαφνικά από την εταιρία που εργάζεται. Όταν του γίνεται πρόταση να πάρει μέρος σε μια αποστολή ανεύρεσης του χαμένου ναυαγίου, δέχεται αμέσως. Με ένα παλιό ρωσικό υποβρύχιο και ένα ανομοιογενές πλήρωμα, ξεκινά για να εξερευνήσει τα παγωμένα νερά της Μαύρης Θάλασσας. Μια συγκλονιστική προδοσία, μια αναπάντεχη αποκάλυψη, μια αναπόφευκτη και ολοένα αυξανόμενη δυσπιστία που καλλιεργείται ανάμεσα στα μέλη, αναφορικά με την ύπαρξη, ή όχι, του τελικού προορισμού, αναγκάζουν τους άνδρες να στραφούν ο ένας ενάντια στον άλλο. Οι καταστάσεις είναι οριακές και η οι ζωές τους κινδυνεύουν.
«Αρκούδες» (Bears), των Άλιστερ Φόδεργκιλ, Κιθ Σόλεϊ: Ένα πρωτότυπο και αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ που έχει ως επίκεντρο μια οικογένεια καφέ αρκούδων από την Αλάσκα. Θα παρακολουθήσουμε με συναρπαστικό τρόπο πώς τα μικρά αρκουδάκια παίρνουν τα σημαντικά μαθήματα που θα τους χρησιμεύσουν στο υπόλοιπο της ζωής τους. Το ταξίδι τους ξεκινάει με το τέλος του χειμώνα, όταν οι αρκούδες ξυπνάνε από τη χειμερία νάρκη στην οποία είχαν πέσει. Ο κόσμος έξω είναι τόσο ελκυστικός, αλλά και τόσο επικίνδυνος.

Advertisements

Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s