ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ (έως 18/2/2015)

(αναδημοσίευση από την ΕΠΟΧΗ, 15/2/2015)
«Ποιος σώζει ποιον;» (Who is saving whom?), των Λέσλι Φρανκ και Χέρντολορ Λόρεντζ: Μια ταινία, που δείχνει πώς διασώζονται οι τράπεζες σε βάρος μας και πως ο μεγάλος χαμένος της υπόθεσης είναι η δημοκρατία. Μια διεθνής συμπαραγωγή για την κρίση ως επιχειρηματικό μοντέλο σε βάρος της δημοκρατίας και της κοινωνικής ασφάλειας. Οι πολιτικοί παίζουν ταχυδακτυλουργικά παιχνίδια με όλο και νέες ομπρέλες διάσωσης αξίας πολλών δισεκατομμυρίων, ενώ στην καρδιά της Ευρώπης άνθρωποι εργάζονται και πάλι για μισθούς πείνας. Μιλάνε για διάσωση, μόνο που καμία διάσωση δεν διαφαίνεται στον ορίζοντα.
«Ένα κορίτσι γυρίζει σπίτι μόνο του τη νύχτα» (A girl walks home alone at night), της Άνα Λίλι Αμιρπουρ: Μπορεί η σκηνοθέτιδα να είναι ιρανικής καταγωγής, μπορεί οι πρωταγωνιστές να μιλούν φαρσί (περσικά), αλλά πρόκειται για μια αμερικανικής παραγωγής ταινία τρόμου, με φόντο το Ιράν η οποία όμως γυρίστηκε στην Καλιφόρνια. Η υπόθεση: Σε μια πόλη- φάντασμα στο Ιράν, που ονομάζεται Κακιά Πόλη, ζουν πόρνες, πρεζόνια, νταβατζήδες και κάθε λογής «λουλούδια». Εκεί ζει και ένα μοναχικό βαμπίρ, ένα νεκροζώντανο κορίτσι που κάποια στιγμή γνωρίζει τον έρωτα. Μια ιστορία αγάπης για δύο βασανισμένες ψυχές σε μια απομονωμένη ιρανική πόλη- όπου ένα μοναχικό βαμπίρ καταδιώκει τους πιο διεφθαρμένους κατοίκους της. Γουέστερν, τρόμος και το Ιρανικό Νέο Κύμα, σε ένα περίεργο πάντρεμα με ασπρόμαυρες εικόνες και ξέφρενους μουσικούς ρυθμούς.
«Kingsman: Η μυστική υπηρεσία» (Kingsman: The secret service), του Μάθιου Βον: Όταν ο πατέρας του πεντάχρονου Γκάρι “Έγκσι” Ανουίν θυσιάσει τη ζωή του, εν ώρα υπηρεσίας, κατά τη διάρκεια μιας απόρρητης στρατιωτικής άσκησης, η οικογένειά του θα λάβει ένα ασυνήθιστο μετάλλιο. Το μετάλλιο αυτό συνοδεύεται από έναν τηλεφωνικό αριθμό τον οποίον ο Έγκσι και η οικογένειά του θα πρέπει να καλέσουν μόνο όταν χρειαστούν κάποια πολύ σημαντική χάρη. Δεκαεφτά χρόνια αργότερα, ο νεαρός αλητάκος που παράτησε πλέον το σχολείο και ζει με τη μητέρα του βρίσκεται σε αδιέξοδο
«Πενήντα αποχρώσεις του γκρι» (Fifty shades of grey), του Σαμ Τέιλορ Τζόνσον: Το πιο «δήθεν» μπεστ σέλερ που πούλησε εκατομμύρια αντίτυπα σε όλον τον κόσμο, μεταφέρεται στο σινεμά. Ο πλούσιος και ηδονικός Κρίστιαν Γκρέι, γοητεύει και οδηγεί σε άγνωστα ερωτικά μονοπάτια την άπειρη ερωτικά, Αναστάζια Στιλ. Μια από τις πλέον αναμενόμενες μπαρούφες της σεζόν.
Σινεφίλ

Advertisements

Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s