ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ(13/12-19/12/2012)

(αναδημοσίευση από την ΕΠΟΧΗ, 16/12/2012)

Προβάλλονται επίσης οι ταινίες:

«Άνθρωποι σαν εμάς» του Άλεξ Κούρτζμαν: Ο Σαμ πηγαίνει μαζί με τη μνηστή του στην πόλη που γεννήθηκε εξαιτίας του θανάτου του πατέρα του ο οποίος ήταν γνωστός μουσικός παραγωγός. Μετά την κηδεία και ενώ τακτοποιεί κάποιες υποθέσεις του πατέρα του, φτάνει στα χέρια του ένα τσαντάκι που περιέχει 150 χιλιάδες δολάρια και ένα γράμμα ποιυ απευθύνεται σ’ αυτόν. Στο γράμμα ο πατέρας του τον παρακαλεί να δώσει τα χρήματα σε μία κοπέλα η οποία ζει με το μικρό γιο της. Ο Σαμ θα συναντήσει την 30χρονη Φράνκι και θα ανακαλύψει πως είναι αδελφή του. Ολόκληρη η ζωή του αλλάζει καθώς την επανακαθορίζει σύμφωνα με τα νέα δεδομένα.

Η ταινία ξεκινμά με αρκετό ενδιαφέρον το οποίο όμως σύντομα εξανεμίζεται και καταλήγει σε ένα συμβατικό μελόδραμα γεμάτο κλισέ.

«Τα πλεονεκτήματα του να είσαι στο περιθώριο» του Στίβεν Τσμπόσκι: Ο 15χρονος Τσάρλι ο οποίος φοιτά στο λύκειο, είναι ένας αρκετά ευφυής νέος. Στην προσπάθειά του να προσαρμοστεί στο σχολικό περιβάλλον θα γνωρίσει μια παρέα τελειόφοιτων ανάμεσα στους οποίους είναι ο πνευματώδης Πάτρικ και η όμορφη Σαμ. Έτσι ο Τσάρλι αρχίζει σιγά-σιγά να ξεθαρεύει.

Βασικό θέμα της ταινίας είναι τα προβλήματα των νέων στις ΗΠΑ.  Προβλήματα όπως η βία, το σεξ, η μοναξιά από τη σκοπιά όμως της εύπορτης λευκής αμερικανικής τάξης. Μια τρυφερή και ενδιαφέρουσα ταινία πολύ μακριά όμως από τη δική μας καθημερινότητα.

«Χόμπιτ: Ένα αναπάντεχο ταξίδι» του Πίτερ Τζάκσον: Η πρώτη ταινία από τις τρεις η οποία μεταφέρει στον κινηματογράφο το επιτυχημένο μυθιστόρημα φαντασίας του Τόλκιν. Η τριλογία αφηγείται την ιστορία της Μέσης Γης, 60 χρόνια πριν τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών.

«Έγκλημα στη λίμνη» του Γουίλιαμ Βέγκα: Η Αλίσια ζει σε ένα σπίτι στις όχθες μιας λίμνης κάπου στις Άνδεις και προσπαθεί να διαγράψει από το μυαλό της τις μνήμες του πολέμου που τη στοιχειώνουν. Το σπίτι ανήκει στον Όσκαρ, το μοναδικό της συγγενή, έναν μοναχικό άνθρωπο. Η Αλίσια προσπαθεί να ηρεμήσει αλλά ο πόλεμος ως απειλή επανέρχεται.

Σινεφιλική, μινιμαλιστική δημιουργία από έναν πολλά υποσχόμενο λατινοαμερικανό σκηνοθέτη.

«Το αγόρι στο τελευταίο θρανίο» του Φρανσουά Οζόν: Ένας 16χρονος μαθητής προσπαθεί να βρει τρόπο να τρυπώσει στο σπίτι ενός συμμαθητή του για να εμνευστεί και να γράψει μια σχολική εργασία. Ο δάσκαλος εντυπωσιάζεται από το χαρισματικό μαθητή και προσπαθεί να επαναπροσδιορίσει τη διάθεσή του για τη διδασκαλία. Όμως μια σειρά από ανεξέλεγκτα γεγονότα ξεκινάει.

Εξαιρετικό φιλμ, σκοτεινό και χαμηλών τόνων με ένα εντυπωσιακό φινάλε. Ένα δυνατό υπαρξιακών διαστάσεων θρίλερ από τον διαρκώς ανερχόμενο γάλλο σκηνοθέτη.

Advertisements

Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s