ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ

Προβάλλονται ακόμη οι ταινίες:

«The amazing Spidr-Man (3Dτου Μαρκ Γουέμπ: Ο Πίτερ Πάρκερ είναι ένας νεαρός στην εφηβεία ο οποίος μεγαλώνει με το θείο και τη θεία του, αφού οι γονείς του τον εγκατέλειψαν σε μικρή ηλικία. Μπλεγμένος, όπως όλοι οι νέοι της ηλικίας του, ο Πίτερ έχει τις δικές του υπαρξιακές αγωνίες. Ανέμεσα σε αυτές είναι και ο έρωτας, τον οποίο θεωρεί πως έχει βρει στο πρόσωπο της Γκουέν Στέισι. Επί πλ’εον, όταν τον τσιμπά μια μεταλλαγμένη αράχνη αποκτά υπερφυσικές δυνάμεις.
Ο Πίτερ όμως, όπως συνηθίζουν οι έφηβοι, είναι μπλεγμένος σε υπαρξιακές αναζητήσεις. Κάποια στιγμή ο Πίτερ ανακαλύπτει μια μυστηριώδη βαλίτσα που ανήκε στον πατέρα του και ξεκινά μια αναζήτηση για να καταλάβει τι πραγματικά συνέβη με την εξαφάνιση των γονιών του. Η περιπέτεια αυτή θα τον οδηγήσει στο εργαστήριο του δόκτορα Κουρτ Κόνορς, του παλιού συναδέλφου του πατέρα του.

Η ταινία μας συστήνει τον Σπάιντερ Μαν, όχι όπως τον ξέραμε ως υπερ-ήρωα, αλλά πως ξεκίνησε και έγινε τέτοιος.

«Οι άντρες προτιμούν τις ξανθιές» του Χάουαρντ Χοκς: Αριστουργηματική κωμωδία που σκηνοθέτησε το 1953 ο Χάουαρντ Χοκς με τη μυθική Μέριλιν Μονρόε.
Δύο Αμερικανίδες τραγουδίστριες σαλπάρουν για τη Γαλλία. Στο ίδιο πλοίο βρίσκεται και ένας ντετέκτιβ, με αποστολή να παρακολουθεί τη μία από αυτές που είναι αρραβωνιασμένη με το γιο κάποιου εκατομμυριούχου. Οι προκλητικές Λόρελαϊ και Ντόροθι αναστατώνουν τον κόσμο των πλουσίων. Η φιλοχρήματη Λόρελαϊ, επειδή αναζητά άντρες με πλούτο και διαμάντια, και η Ντόροθι επειδή αναζητά τον μεγάλο έρωτα. Η παρουσία τους αλλάζει ολοκληρωτικά τη ζωή των αντρών, που ταξιδεύουν μαζί τους στο πολυτελές υπερωκεάνιο. Οι εκατομμυριούχοι ταξιδιώτες συνωστίζονται γύρω τους, και οι αρρενωποί αθλητές της ολυμπιακής ομάδας των HΠA παραβιάζουν την αυστηρή πειθαρχία της. Ωστόσο, δεν είναι μόνες… Υπάρχει και ο ντετέκτιβ.

«Notorious» του Άλφρεντ Χίτσκοκ: Ένα αριστούργημα που γύρισε ο μετρ του σασπένς το 1946. Μια όμορφη γυναίκα με σπιλωμένο παρελθόν στρατολογείται από τον Αμερικάνο πράκτορα Ντέβλιν να κατασκοπεύσει κάποιους ναζί που έχουν καταφύγει στο Ρίο μετά τον πόλεμο. στο μεταπολεμικό Ρίο. Η κατάσταση γίνεται πολύ επικίνδυνη για την ζωή της αφού παντρευτεί τον πιο ευγενή από τον κύκλο των Ναζί, τον Άλεξ. Μόνο ο Ντέβλιν μπορεί να την σώσει, αλλά για να το κάνει αυτό πρέπει να συνειδητοποιήσει τον ρόλο του στην απελπιστική κατάστασή της, να αναγνωρίσει ότι την αγαπούσε εξ αρχής και να της το πει. Οι εκπληκτικές ερμηνείες, το εξαιρετικό σενάριο του Μπέν Χέκτς, και η σκηνοθεσία του Χίτσκοκ στα καλύτερα του, συνθέτουν ταινία στα όρια της τελειότητας.

Advertisements

Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s