ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ (6/6 έως 13/6/2012)

Εκτός από τις δύο ταινίες που παρατίθενται δίπλα, η κινηματογραφική εβδομάδα περιλαμβάνει ακόμη τρεις ταινίες, με πρώτη και καλύτερη τον «Προμηθέα», του Ρίντλεϊ Σκοτ.

«Προμηθέας» του Ρίντλεϊ Σκοτ: Έχοντας διαφυλάξει την υπόθεση ως επτασφράγιστο μυστικό, ο σκηνοθέτης Ρίντλεϊ Σκοτ παρουσιάζει επιτέλους το πολυαναμενόμενο πρίκουελ της θρυλικής ταινίας «Άλιεν». Χρησιμοποιώντας την τρισδιάστατη τεχνολογία (3D), ο σκηνοθέτης πετυχαίνει ομολογουμένως, ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Με την ταινία ο Σκοτ δημιούργησε μια νέα μυθολογία, στην οποία μια ομάδα εξερευνητών ανακαλύπτει νέα στοιχεία γύρω από την προέλευση του ανθρώπου στη Γη, και ξεκινά για ένα συναρπαστικό ταξίδι πάνω στο διαστημόπλοιο «Προμηθέας», στις πιο σκοτεινές γωνίες του σύμπαντος. Εκεί οι πρωταγωνιστές θα χρειαστεί να δώσουν μια τρομακτική μάχη, προκειμένου να σώσουν το μέλλον του ανθρώπινου είδους.

Η ιδέα για το ξεκίνησε με μια εικόνα που φαίνεται φευγαλέα μόνο στο «Άλιεν» και που ουσιαστικά ξεχνιέται μόλις το ομώνυμο εξωγήινο ον «σκάει» κυριολεκτικά στη σκηνή. Αλλά αυτό το μυστηριώδες, γιγαντιαίο και απολιθωμένο πλάσμα με το ανοιγμένο στήθος, που έγινε αργότερα γνωστό ως Σπέις Τζόκεϊ, είχε μείνει ακόμα στη μνήμη του ανθρώπου που το δημιούργησε. ‘Αν κάτι είχε μείνει μαζί από την εποχή του Άλιεν, ήταν το μυστήριο που το περιέβαλλε. Ποιο ήταν αυτό το πλάσμα; Από πού προερχόταν; Ποια ήταν η αποστολή του; Τι είδους τεχνολογία κατείχε το είδος του; Σκέφτηκα λοιπόν ότι αυτές οι ερωτήσεις μπορούσαν να αποτελέσουν ένα είδος εφαλτηρίου για ακόμα ευρύτερες ιδέες», λέει ο Σκοτ.

«Ο Χίτλερ στο Χόλιγουντ» του Φρεντερίκ Σοσέρ: Ένα μυθοπλαστικό ντοκιμαντέρ στο οποίο η ηθοποιός Μαρία ντε Μαντέϊρος αποφασίζει να γυρίσει μια ταινία για τη βετεράνο ηθοποιό Μισελίν Πρεσλ. Στην έρευνα που κάνει ανακαλύπτει ένα φιλμ με τίτλο ‘Ο Χίτλερ στο Χόλιγουντ’ και το οποίο συνδέει τον αρχηγό των Ναζί με την ανάπτυξη του χολυγουντιανού σινεμά. Σιγά σιγά ξεδιπλώνεται μία θεωρία συνωμοσίας που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο όλη την ομάδα της πορτογαλίδας ηθοποιού. Στην ιστορία ακούγονται μαρτυρίες από τα μεγαλύτερα ονόματα του ευρωπαϊκού κινηματογράφου. Βιμ Βέντερς, Αντρέι Κοντσαλόφσκι, Θόδωρος Αγγελόπουλος και Εμίρ Κουστουρίτσα είναι μερικοί μόνο από εκείνους που «συμβάλλουν» στις έρευνες. Από τις Κάννες στο Βερολίνο και στη Βενετία η Μαρία νε Μεντέϊρος οδηγείται σε πόλεις – σταθμούς του ευρωπαϊκού σινεμά μέχρι να φτάσει στη Μάλτα όπου και αποκαλύπτεται η αλήθεια γύρω από την συνωμοσία!

«Ο άνθρωπος που ήξερε πολλά» του Άλφρεντ Χίτσκοκ: Στη διάρκεια ενός ταξιδιού για ένα ιατρικό συνέδριο, ο γιατρός Μπεν ΜακΚένα, η σύζυγος του Τζο ΜακΚένα, και ο νεαρός γιος τους Χανκ, αποφασίζουν να επισκεφτούν κι άλλες γειτονικές περιοχές του Μαρόκου. Με ένα μαχαίρι στην πλάτη του, ο γάλλος Λουί Μπερνάρντ, μεταμφιεσμένος ως Άραβας, πλησιάζει τον Μπεν και του ψιθυρίζει ότι σχεδιάζεται απόπειρα δολοφονίας ενός πολιτικού προσώπου στο Λονδίνο. Ο Μπεν είναι διστακτικός, δε θέλει να δώσει τις πληροφορίες που έχει στις αρχές, γιατί ταυτόχρονα έχει απαχθεί ο γιος τους από ένα ζευγάρι που επίσης γνώρισαν στο ταξίδι τους.

Ένα αριστούργημα που γύρισε ο Χίτσκοκ το 1956.

Advertisements

Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s