ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ (19/4 – 26/4/2012)

Επτά νέες ταινίες («Ο άνθρωπος με την κινηματογραφική μηχανή» σε διπλανή στήλη) προβάλλονται την τυρέχουσα κινηματογραφική εβδομάδα. Ιδού:

«Magic hour» του Κώστα Καπάκα: Ο Καπάκας αφηγείται τις περιπέτειες ενός λούζερ διδύμου. Δύο τύποι, ο Διομήδης και ο Αριστείδης, που γνωρίζονται τυχαία, αποφασίσουν να δραπετεύσουν με άγνωστο προορισμό ταξιδεύοντας με μία νεκροφόρα. Ένα ενδιαφέρον, αν και άνισο, ρόουντ μούβι με αρκετό χιούμορ. Μια αρκετά προσεγμένη ταινία που, δυστυχώς κάνει κάποιες κοιλιές και έχει κάποια σημεία (όπως π.χ. το θερινό σινεμά που ένας από τους ήρωες οραματίζεται να το κάνει νεκροταφείο του ελληνικού κινηματογράφου) που περισσεύουν και είναι τραβηγμένα. Ο θεατής όμως αποζημιώνεται από τις ερμηνείες των δύο πρωταγωνιστών και από το τελευταίο μέρος της ταινίας, το οποίο είναι απογειωτικό… στην κυριολεξία!

«Σούπερ Δημήτριος» του Γεώργιου Παπαϊωάννου: Σε ένα σουρεαλιστικό παράλληλο σύμπαν, η Θεσσαλονίκη έχει τον δικό της προστάτη υπερήρωα: τον Σούπερ Δημήτριο. Μια επιμελώς κακοφτιαγμένη ταινία που σατιρίζει χωρίς αιδώ όλη τη θεσσαλονικίλα, τη μακεδολαγνεία, το συντηρητισμό και την χαβαλεδοκατάσταση που  κυριαρχούν στη Θεσσαλονίκη. Η ταινία είναι «βλάσφημη» για τα ιερά και τα όσια, δεν αφήνει τίποτε όρθιο, έχει πλάκα. Καλτ κινηματογράφος σε όλο του το μεγαλείο και, προς θεού, μην την πάρετε στα σοβαρά, όπως ούτε και η ίδια παίρνει στα σοβαρά τον εαυτό της.

«Ανοιχτά μικρόφωνα» του Νίκου Σκαρέντζου: Ντοκιμαντέρ μέσα από το οποίο ιο σκηνοθέτης μέσα από μια σειρά συνεντεύξεων καταγράφει την επιρροή του ελληνικού χιπ χοπ στην ελληνική κοινωνία.

«Battleship» του Πίτερ Μπεργκ: Το ομώνυμο επιτραπέζιο παιχνίδι μεταφερμένο στη μεγάλη οθόνη. Υο πολεμικό ναυτικό των ΗΠΑ αντιμέτωπο με μια εξωγήινη φυλή.

«Άναψέ με» της Γιανίκε Σιστάντ Γιάκομπσεν: Νεανική κωμωδία από τη Νορβηγία. Η 15χρονη Άλμα ονειρεύεται σεξ με τον ωραίο του σχολείου. Όμως οι φαντασιώσεις της θα τη φέρουν σε δύσκολη θέση.

«Οίκος ανοχής» του Μπερτράν Μπονελό: Αρχές του 20ου αιώνα και ένας οίκος ανοχής φτάνει στο τέλος της ιστορίας του. Γύρω του ένας ολόκληρος μικρόκοσμος ζει τα δικά του δράματα.

                                                                                         Η ΕΠΟΧΗ 23 Απριλίου 2012

Advertisements

Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s